woensdag 21 oktober 2015

How to : DIY t-shirt.

How to : DIY t-shirt

Benodigheden:
1 schaar.
1 oud t-shirt.
Naald en draad.
Een stift

Stap 1:
Leg je t-shirt neer op de grond/ je bureau.


Stap 2:
Omdat ik een croptop ga maken, knip ik het gedeelte onder de stippellijn eraf. Zoals bij de foto hieronder.



Stap 3:
Ga nu het onderste gedeelte van je t-shirt een beetje trekken zoals de foto hieronder. Dat doe ik omdat het waarschijnlijk niet gaat lukken om helemaal recht te knippen en het zo dus niet helemaal opvalt.


Stap 4 :
Knip nu het gedeelte waar ik de stippellijn heb getekent bij de foto hieronder, en vouw dat stuk op naar boven.


Stap 5 :
Nu ga je een halfrondje tekenen bij je schouders zoals bij de foto hieronder.


Stap 6 :
Knip nu het rondje die je bij je t-shirt hebt getekent eraf. Zoals bij de foto hieronder.


Nu is je t-shirt klaar! Hij ziet er nog niet echt leuk uit maar dat gaat veranderen als je de fotos hieronder hebt gezien!



En nog twee foto's van achteren.



En van mijn zij



Dat was de DIY van deze keer, ik hoop dat jullie hem leuk vinden! De volgende keer word het een video!
xx Mell

Geen opmerkingen: